Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2008 15:06 - Мото Пфое или "Как се губят клиенти"
Автор: verde Категория: Други   
Прочетен: 29137 Коментари: 26 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Уважаеми читатели, 

Тъй като съм потърпевша в една неприятна ситуация, ми се иска да предупредя и други хора, за да не влизат в "капанчето" на една известна фирма. Тази фирма е Мото Пфое. И по-точно сервиза им за леки автомобили. 
Какъв е случая, който ме възмути? Ето какъв:  
Волво-то на мъжа ми започва да се движи "като спънато" - натискаш газта, а то се "дави", скоростта рязко намалява, вместо да се увеличава и в един момент двигателя се изключва. Баща ми разбира от коли и веднага предполага, че трябва да му се смени филтъра за горивото. 
Мъжът ми, обаче, решава, че ще  закара колата в оторизирания сервиз на Волво в Мото Пфое. Човекът е живял сума ти години на Запад и е свикнал с други порядки - явно там, на Запад, нормалните хора правят така - дават на специалист да свърши качествено работата. Тук обаче изобщо не е така. 

Чака той няколко дни за диагностика. Заявяват му, че трябва да се смени горивна помпа, която струва 600 лв. Диагностиката - отделно към 150 лв.
От тук започва номера на монтьорите в Мото Пфое, вероятно не без знанието и съгласието на началниците и висшето ръководство на фирмата. А този номер е следния: ти като клиент не разбираш нищо от автомобили, оставяш в сервиза колата, те виждат, че си балък, сменят действително развалената част, която да речем струва 50 лв, а ти казват, че проблема е бил в помпата (например), която обаче струва 600 лв. Освен това монтажа струва към 250-300 лв. Автомобилът ти излиза ремонтиран от сервиза, а ти не знаеш, че старата ти помпа си е на мястото, а новата, която си платил, монтьорите са я прибрали и после - продали отново, но на черно или на следващ клиент. Няма как да разбереш, че скъпоструващата част изобщо не е подменена, защото тя си е била в ред и така  вместо 50 лв за филтър, си платил 600 лв за нова помпа.

Само че в нашия случай мъжа ми заявява на монтьорите още на диагностиката, че ще купи от тях помпата и ще му я сменят на друго място (т.е. баща ми ще я смени), където няма да даде 250 лв за монтаж. Макар и силно разочаровани видимо, мошениците от Мото Пфое се съгласяват, няма как!

Баща ми сменя помпата с новата и .....волвото пак не върви. Явно е, че проблема е другаде! Мъжът ми, силно вбесен, се връща в Мото Пфое, търси шефа на смяната, която му е продала частта, без да има нужда и му разказва цялата история. Номерът е лъснал, защото мъжа ми не е благоволил да остави колата в сервиза, за да му сменят там помпата. Шефът мънкал, мънкал и се съгласил да приеме обратно новата помпа, стига да бъде демонтирана от колата. Пак баща ми свършва работата. Междувременно сменя и филтъра, за който смята още в началото, че е запушен и за смяна. След тази поправка волво-то сега върви безпроблемно. 

След това мъжът ми се връща отново в Мото Пфое с демонтираната нова помпа за 600 лв, но....шефа се отмята от думите си и отказва да приеме частта и да върне парите. Не го позволявала политиката на фирмата. Е, явно политиката им позволява да лъжат клиентите си и да ги крадат! Работата стигнала до изпълнителния директор на Мото Пфое, който по стечение на обстоятелствата е близък познат (вече не мога да кажа приятел) на мъжа ми. И това не помогнало. Онзи се измъкнал, покрил се като мишка и не поискал да вземе отношение. Пределно ясно е, че и той знае как се мамят клиентите, но важното за него е да има приходи фирмата, да се карат и чупят все повече и повече коли. Вероятно бонуса му в края на годината е доста примамлив, за да си създава главоболия с мошеническите практики на подчинените си и то точно сега - преди празниците!

Бих препоръчала по възможност да не ползвате услугите на Мото Пфое, макар че щом това е официалния представител за Форд и Волво (предполагам и за други автомобили, не съм се интересувала), какво ли се случва в по-малките сервизи? Прецакването, измамата, несвършената работа, гарнирани със солено заплащане от страна на клиента-балък, май са станали всенароден български стандарт за качество. 

Фирма Мото Пфое ни загуби като клиент.  От нас положителен отзив и реклама от сега нататък няма как да получат.



Тагове:   мото,   как,


Гласувай:
1



1. krotalka - Всеизвестна истина е, че са мошеници!
15.12.2008 18:04
Другия номер, който правят е следния: Даваш си колата за смяна на масло и фъилтър. Доливат малко ново масло, без да източват изцяло старото...Калкулират ти пълна смяна на масло и филтър, който не е сменен! Това е най-често правения номер при тях!
Който се е минал, минал...
цитирай
2. анонимен - И в CITROEN е така!
15.12.2008 22:02
И аз имах един такъв случай но още по-неприятен - изпусна ми едно уплътнение на нафтовата помпа на 5 км от Бургас - пътувах със семейството миналото лято на почивка. Колата беше в гаранция и нямаше как да ходя в друг сервиз. ЕДИН МЕСЕЦ ни държаша колата в Сервиза на Ситроен в Бургас, и аз и семейството ми бяхме закотвени принудително в един къмпинг. Първо ми казаха че е уплътнение на помпата, което струва 10 лв и го чаках за доставка 3 дни. Когато очаквах да ми се обадят, че колата е готова, ми сервираха следната изненада - не бил това проблема (уплътнението) ами нафтовата помпа била отишла, и понеже ги съмнявало горивото, то гаранцията не ми я признавали и трябвало да платя 3,000 лв (три хиляди лева) за помпа. Следваха 20 дни ходене по мъките - жалби в комисия на потребителите (загубено време), изпращане на адвокати, писма до централата във София и до CITROEN - FRANCE и напълно провалената почивка на семейството ми. Накрая ми свалиха помпата и я пратиха в сервиза на BOSH за диагностика, като се опитваха да скрият от мен резултата ( въпросните "майстори" от Бургас). но хората от BOSH се оказаха коректни и всичко излезе наяве - здрава помпа, уплътнител за 10 лв, заради който ме изнудваха нагло 1 месец. Накрая ми оправиха колата "гаранционно" за 160 лв, като не само не се извиниха, ами най нагло обявиха че ми правели "компромис " и "услуга" като техен клиент. Само от Франция получих извинение. Та тогава доста питах и разбрах че и на други марки сервизите са същите. Та тогава се зарекох да не си купъвам никога вече нова кола - сега имам 5 годишна кола, която ми я поддържа майстор на който имам доверие и работи добре. И мога винаги да го сменя, ако не ми хареса.
цитирай
3. verde - krotalka,
16.12.2008 09:51
явно не сме само ние пострадалите. Същите маймуни в този прехвален сервиз преди 2 години бяха "сменили" някакъв филтър за полени в това волво. Едва сега, когато баща ми започна да се рови из тази кола, се оказа, че такъв филтър изобщо не е сложен - липсва, на негово място има дупка! Ужас!
цитирай
4. verde - анонимен,
16.12.2008 10:04
благодаря за информацията! Май наистина е по-добре автомобил втора употреба. Подлъгваме се по "гаранцията" за нов автомобил, а това ни обвързва с ужасния сервиз на уж официалните вносители. Пък и вече новите коли от няколко години са с изключително ниско качество - сякаш са за еднократна употреба и като се развали, трябва да купиш нова кола. Ламарините - като вестник, частите - супер скъпи и некачествени. Всичко - в името на огромните печалби за автомобилната индустрия. Човешкият живот и здраве са на последен план. Затова не ми пука за автомобилните гиганти, изпаднали в страхотна криза. Жалко, че толкова работници губят работата си, но няма как. Не може да се бълват милиони коли без оглед на разхода на ресурси и замърсяването. Трябва да се намали тази бясна надпревара за печалби. Трябва малко отрезвяване.
Ох, отплеснах се малко. По повод извинението от французите: поне от тях сте получили нещо. А ние дори не търсихме реакция от собственика в Германия - единствения, който би могъл да вгорчи хатъра на тези мошеници. Мъжът ми преди години е имал делови контакти с г-н Пфое и можеше поне да му изпрати един мейл за това какво се случва в неговата фирма в България. Отказа се, защото не смята, че ще последва някаква отговорна реакция от негова страна - все пак българската му фирма генерира печалби, въпреки лошото обслужване, и едва ли германеца ще си мръдне пръста. Най-много да понахока директора на Мото Пфое. Но и това не е сигурно. Затова - "развеждаме се" с тази тъпа фирма и толкоз.
цитирай
5. анонимен - не трябва да оставаме безсилни
16.12.2008 11:57
Аз съм Л.Гошева. Поредната измамена, но в сервиза на Мицубиши към "Балкан стар".
Обяснявам си дързостта и безочието за смяната на 2 крушки на късите ми светлини да ми вземат 72 лв!!!!!
Със сигурност проблема е бил в бушон, но тъй като колата ми е в гаранция спазвам правилата. Обвинявам за пладнешкото ми ограбване лично г-н Лаков. Който за 10-те минути престой на колата вътре в сервиза написа 38 лв. труд!!!!! Това е трудът за смяната на крушките, каквато изобщо не беше направена. Подхвърлиха ми някакви стари крушки. Нали съм жена и всичко е възможно. Повръща ми се от толкова цинични и отчайващо дребни българи, които мислят единствено как да те прецакат и да направят далаверата.
Предлагам на всички, които по един или друг начин са засегнати да предприемем публичен протест под някаква форма. Моля, потърсете ме! Най-после трябва да се говори и за дребните ежедневни кражби!
lilivl@bitex.bg
цитирай
6. krasi2g - О, "Мото Пфое"
16.12.2008 11:58
са ми голяма любов. Още навремето се залюбихме по следния случай: воланът на колата стана тежък, маневрите станаха цяло изпитание и така един ден им цъфнах на вратата с проблемите си. Без дори да доближи колата, "баш майстора" заяви: "Амхм - кормилна рейка - 900 лв. рециклирана, 900 евро - нова." "Как тъй рейка? - викам му - Ами ако е помпа?" "А, тя и помпата там някъде струва" "Тоест искате дами кажете, че първо ще платя за нова рейка, а ако е помпата - после ще платя и нова помпа?!" "Ами да!" - сърцато отвръща юнака. Побегнах оттам и в един друг сервиз погледнаха колата, установиха че е помпата и ми я смениха...
Или пък сагата със стъклото... Шофьорското стъкло почна да се ебава и да не ще да се затваря, помагах му с ръчичка, щото ми е стара дружка, но накрая реших да се прежаля и да го оправя. Първо отидох при един познат автоключар. Отворихме вратата, смазахме механизма, почистихме - не стана. Реших да я закарам на специалист. "Мото Пфое": "Имате скъсано уплътнение, влязла е вода в двигателчето и е изгоряла електрониката му". Ай стига бе! Та нали отварях вратата и не видях и следа от вода... Дадоха ми и разпечатка на това какво ще ми струва да ми оправят "повредата" - 600 лева части + 35 лева уплътнение, отделно труд... Е, сещате се, че пак се врътнах и отидох при един познат, той ме прати при друг дето по-разбирал и така се стигна до истината - износени четки на електромоторчето. Цена - 2.50лв. А, да - и като му казах на майстора теорията за водата и електрониката умря да се смее - каква електроника там бе, няма и помен от електроника и вода няма никаква... Единствената електроника и то съвсем примитивна е горе при бутоните... Еееех... а има и още истории... Как не ми бяха стегнали едната джанта и като тръгвам чувам едно чукане, ама не се усещам откъде. Връщем се в сервиза и им обаждам за тва странно причукване. Качава се един мотопфоист, прави две кръгчета и заявява: "Износени тампони на двигателя. И каретата май не струват" Брех мама му стара, как пък така внезапно се изпоповредиха тия неща, викам си... Тръгнах си... и на първата бензиностанция установих, че джантата не е стегната, от карането с разхлабени болтове те се бяха изяли, както и да е, купих нови болтове, стегнах си гумата и всякакви странни шумове изчезнаха... Ооооохххх... сладки спомени...
цитирай
7. анонимен - Смяна на чистачки 22 лв без ДДС
17.12.2008 18:56
Какво ще кажете за смяна на чистачки за 22 лв без ДДС, а за смяна на акумулатор 33 лв без ДДС, и на всичкото отгоре ми фактурират 4.5 часа труд, а реално ремонта е траел 2 часа.

Мушенници!!! това са Нимое Нитвое!!!
цитирай
8. verde - Здравейте, г-жо Гошева, разбирам ...
19.12.2008 14:00
Здравейте, г-жо Гошева, разбирам желанието ви да се вдигне шум и да си търсим правата, но като чета написаното от анонимен 2 за Ситроен, сега от Вас за Балкан Стар, ясно е, че автомобилната мафия във всичките й прояви е като октопод. Това не е изолирано явление и освен това се толерира от скъпите ни управляващи, защото големите фирми имат свои лобита в парламента, в партиите и т.н. Частните фирми трябва да се наказват от клиента с отказ да ползва услугите им, да пазарува от тях. Иначе нито протести вършат работа, нито призиви, нито федерация на потребителите...нищо! Рибата е замирисала от към главата. Жалко, че не мога да заменя ЧЕЗ или Софийска вода, или Топлофикация например с по-малка фирма, както сменям големия сервиз на Мото Пфое с кварталния монтьор, който хем ще свърши работа, хем няма да ми свали кожата от гърба.
цитирай
9. verde - Г-жо Гошева,
19.12.2008 14:01
все пак, ако имате нещо конкретно предвид, бих се включила, дори да няма реален резултат, а само скъсани нерви от наша страна.
цитирай
10. анонимен - verduras y frutas
28.12.2008 19:55
Time out!

Neka za mig da zabravim za BG prostotiite...

Chestita Koleda i hubava Nova 2009-ta!

Da sme zdravi, da ima poveche usmivki i, po vuzmozhnost, po-malko sluchki ot tipa: "Moto-photo, ala-bala and co maroderi" :) Nishto ne stava ot tezi smeshnitzi, zatova ne se ostaviayte da vi iadosvat.

gris lunar

P.S.: az ne sum obrazetz za podrazhanie, no po tozi vupros vzeh dobro reshenie - veche hodia pesha :) Ima si i svoite neudobstva, naistina, no SVOBODAAATA... eh!
цитирай
11. verde - gris lunar,
20.01.2009 15:18
Честита Нова година!
Благодаря за хубавите поздрави, дано и ти се радваш на здраве и щастливи мигове през 2009-та (а и след това, разбира се:)))
Идеята за ходенето е супер, но не винаги мога да я прилагам. Иначе за по-дългите разстояние - с трамвайчето! Скърца, пуши, смърди на кабели, пали се, блъскаме се, зъзнем на спирките, борим се с всевъзможни луди и криминални типове, но все пак е начин. И то по-еко от колата :)
И честно, така ми е омръзнало от простотиите, че наистина по-добре да не пиша за тях, защото само се ядосвам.
цитирай
12. анонимен - И аз съм потърпевш от фирмите вно...
07.08.2009 11:25
И аз съм потърпевш от фирмите вносителки - първо Балкан Стар, после и Фиат. Вече съм убеден, че няма читава фирма в БГ, която да внася коли. Исках нова кола уж да няма проблеми, а то дори повече. Вече не съм убеден, че новото си струва. Ако може да умрат от глад тези вносители ще е чудесно, но те дебелеят все повече и повече за наша сметка.
цитирай
13. анонимен - А сефте...
17.09.2009 17:16
Хич не се учудвай! Всичките майстори за един дол дренки.
Да не говорим какви цени за части обаждат оторизираните сервизи... Не един път съм пазарувал от ebay.com като цената дадена от бг официален сервиз винаги е била поне по две спрямо най скъпото в ebay.com.
Тва е другарки и другари! :-)
цитирай
14. анонимен - Мото-Пфое -как ще бори кризата???
22.01.2010 13:30
Здравейте,
виждам че Мото-Пфое е предприела акция да привлече нови клиенти като предлага" супер изгодни условия "според тях за сервиз на автомобили преди 2005г.
Това ми прилича на :"пусни питомното гони дивито".
Не е тайна че те изпуснаха доста голяма част от гаранционно обслужвани автомобили заради "качествен сервиз "и ЦЕНИ и то какви.
Не знам какво ги кара(Мото-Пфое), да си мислят че са актуални след като има доста примери за некомпетентност и провали в своите сервизи.
Поводът за публикацията ми е че попаднах на нещо любопитно на: http://myvolvoxc90.com/
Разгледайте внимателно всеки детайл от страницата и можем да коментираме крайно некоректното отношение на Мото-Пфое ЕООД.
Това в не смятам че се отнася само и изключително за МОТО-ПФОЕ а е отражение на цялата наша действителност.
НАГЛОСТ!!!!!
Иска ми се да чуя мнения за случая и въобще за качеството на сервизите на МОТО-Пфое.Заслужава ли си човек да се довери на Мото-Пфое???
Има ли въобще доволни от тях???Ако има колко са недоволните от Мото-пфое?
http://myvolvoxc90.com/
поздрави и безаварийно каране и не Ви пожелавам да се сблъсквате с „перфектните и супер бързи„ сервизи както и да не Ви се случва нещо като това което ще срещнете на този адрес:http://myvolvoxc90.com/
Моите уважения към марката и Мото-Пфое
цитирай
15. анонимен - мото-пфое--никога
25.03.2010 10:06
Закупих Форд-канект от мото-пфое,на 20 ден отидох в сервиза на мой приятел да го разгледа и какво се оказва...........колата има място за филтър на купето но самия филтър го няма,а на негово място е сложена някаква решетка най вероятно срещу мишки и отам нататък плащаш за филтър и за смяна а в същото време си имаш решетка против мишки.
цитирай
16. анонимен - мото-пфое-никога
12.08.2010 19:17
пич, много си прост,кога от мото пфое са ти казвали че кънекта одва от завода с филтър-купе
цитирай
17. анонимен - Мофо-Пфое - мошеници!
19.01.2011 17:18
На мен ми даде на S40-ката грешка "KEY ERROR..... PLEASE TRY AGAIN". Воланът се заключи, ключът не се разпознава. Моторчето там било изгоряло, трябвало да се смени. От Мото-ПФое за тази пластмасова част + труд ми взеха близо 600 лева! А накрая и окръжността (сребристия кръг) в който се пъха ключа, беше сложен накриво и от едната страна стърчи над таблото! От Мото-ПФое са страхотни мошеници и то на страхотни цени.
цитирай
18. анонимен - az si reshih problema
17.03.2011 11:00
uvajaemi priateli sajaliavam che pisha na latinica no niam kirilica az mnogo lesno si reshih problema kupih si VOLVO XC90 i kogato doide vreme za smiana na maslo ili niakakvo obslujvane po avtomobila go obslujvam v holandia poneje mnogo chesto patuvam kam amsterdam po rabota v koito i da e oficialen serviz na volvo da vlezesh nikoga neama da badesh izlagan ili da chakash 3ili5 dena za diagnostika kakvo e tova kolataq mi izliza za po-malko ot 3-4 chasa i sam otnovo na patia otnosno oficialnite ervizi ili po princip servizite v bg vsichkite sa nekadurnici absoliutno vsichki v bg niama hora koito da razbiraat ot dizelovi dvigateli
цитирай
19. анонимен - никога не ходете вав
12.08.2011 18:21
сервизете на форд мото-пфое наи големите мошеници и наи големите скаперници за потка4ваща помпа на форд транзит ми искаха 220 лв. +смяна 150лв и се отказах от магазин за авто4асти я купих за 40лв. + смяна вав сервиз само 10лв за това ви препора4вам не ходете вав МОТО-ПФОЕ това е сервиз за балъци тоест риби и маисторитеим са вързани за - - - с 4ервен канап наи големите батуни...ПЕДАЛИ
цитирай
20. анонимен - klient 1020
22.12.2011 21:57
dosega ot tova koeto pro4etoh i razbrah 4e vie ste stra6ni sme6nici ! ne ste dovolni ot firmata a pluete personala ! az li4no karam ford i mi go podarga mom4e koeto raboti tam i toi mi kazva 4e ne zavisat ot nego cenite i sam izcialo dovolen ot negovata rabota ! zatova vi kazvam idete v razdela sme6nici ....za6toto pi6ete absolutni gluposti !
цитирай
21. анонимен - Егати сервиза
19.04.2012 12:22
Имах следния случай в сервиза на Мото Рфое в стара Загора. На служебния форд се скъса жилото на газта. Буса е на общинска организация, парите са кът и аз вързах един баллен тел и така си карахме. В един момент се явиха пари и шефа ме прати да ни сменят жилото. Отивам аз в сервиза, тръсвам буса, пия кафе като европеец, после плащам като арабин/ 270 лева/ и си тръгвам. Вечерта обаче за нещо вдигнах капака и се втрещих - жилото по-късо и донаосано с .... Баллен тел. Направо откачих. Бедна ви е фантазията какъв скандал се разигра! В крайна сметка нищо не постигнах, защото /то и така вършело работа/. Повече не стъпах при тези некадърници. Няма и да стъпя!
цитирай
22. анонимен - ми не знам
11.05.2012 15:07
хора!как искате бе? да си купите нова кола за 20 000 бона и после като отидете в сервиза за 2 лева да ви сменят двигател и скоростна кутия.ми тези сервизи по 5 декара трябва да се издържат някак.тоз дето пише за холандия да каже цени та да сравним.маисторите били калпави-ми тоз дето ходи при тях дали е перфектен лекар,учител,инженер,началник и т.н.Ако вашия син работи там цяла нощ ще умувате заедно как да прецака повечко народ та да сложи дограма(немска),да довърши вилата дето тати и мама са почнали с "честен труд" и т.н.и после дограмата мамка им-мазачите тяхната.....абе познати на всички родни картинки.и не само родни.работя на кораб как ви се струва за 4 тръби прави за отходни води 7000 $ оферта в сан франциско.мога много да пиша ама ще заключа с едно изречение."тежко,тежко вино даите ,пиян аз дано забравя туи што вий глупци не знаите позор ли е или слава".ХРИСТО БОТЕВ.......амин
цитирай
23. анонимен - Moto Pfohe Ruse - същата измама
20.09.2012 12:31
Накратко, на Волво S40 не изгасва лаппичката за въздушние възглавници. В Moto Pfohe Русе ми правят диагностика, взимат пари за 1 час ( гледах от разстояние, работиха to`no 20мин., но не ме забелязаха и решиха да лъжат). Обаждат се по телефона, готово - заповядайте! Отивам, 53лв. и някакви стотинки, отивам да плащам, касата почивка м/у 12 и 13. Чакам половин час, междувременно ми обяснават, че еърбег модулът няма захранване и ако искам да я оставя. Не я оставих, разбира се! Днес срещу 15лв. в друг сервиз се оказа, че захранване си има, изтриха грешката и засега всичко е ОК! А онези ме лъгаха, че трият, трият, но все се появявала! До анонимния преди мен:"Да, аз съм перфектен учител, имам една от най-добрите школи в града и с това се издържам, но няма да издържам псевдо-майстори и селски тарикати!"
цитирай
24. анонимен - покупка на нова кола
17.10.2012 21:15
Мислих да си купя нота кола - Ланд Ровър, чрез Мото Пфое, но сега, след като прочетох повечето от тези неща, не мисля да рискувам.
цитирай
25. анонимен - Познанието на ис&
21.10.2012 09:41
Познанието на истината започва тук : http://okdoor.narod.ru
цитирай
26. анонимен - Врати към истина&
25.10.2012 12:00
http://oktrue.narod.ru
http://oktruth.narod.ru
http://ontruth.narod.ru
http://pathfor.narod.ru
http://roadfor.narod.ru
http://roadtrue.narod.ru
http://trueenter.narod.ru
http://truthto.narod.ru
http://waytrue.narod.ru
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: verde
Категория: Други
Прочетен: 242185
Постинги: 32
Коментари: 285
Гласове: 585
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031