Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2008 17:34 - Защо го обичам?
Автор: verde Категория: Тя и той   
Прочетен: 7332 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2008 17:21


Защо го обичам?

 

Ето защо:


Гушка ме с повод и без повод -  продължително, с много любов и топлота.

Когато види, че съм тъжна , тревожна или пък не се чувствам добре, винаги се стреми да ме разведри и зарадва с нещо. Например с купичка малини или любимо парче торта. Знае, че обожавам...

Ако ми прави подарък, то личи, че е избиран внимателно, с мисълта да е специален. Освен това подаръкът винаги е много оригинален - например  дълги черни ръкавици.

Когато съм болна, се грижи за мен като квачка за единственото си пиленце. Трогателно, мило! Как да не го обичаш!?

Разбира се с всички от семейството ми, даже с баба ми, на която вече е любимец. Уважава ги и цени жестовете им.

Вдига телефона винаги, когато види, че аз го търся. Дори, когато е в среща.

Още от началото ме представя навсякъде като "неговата съпруга" , дори преди да стана такава. Иска да имаме деца и ако може „да приличат на мен”.

Не можем да се наприказваме до късно вечер. Темите са неизчерпаеми, имаме куп общи интереси. Никога не скучаем, когато сме заедно.

Има много качества, в много от които ме превъзхожда и ме кара да му се възхищавам, да се гордея с него. Има какво да науча от него. Едно от най-силните му качества - не се самоизтъква, естествен е, не парадира с интелекта и знанията, които притежава.

Има морал и човешки ценности. Гордее се с хората, които са го отгледали и възпитали.

 

За него парите са средство да живее и то не луксозно, а нормално. Не понася простотията и душевната мизерия. Не само на думи – виждам го в поведението му постоянно.

 

Не е мутра, не е новобогаташ и не е привърженик на съответния на тези „титли” начин на живот. Няма яхта, няма хотел, вила на морето, няма Ес-класа. Автомобилът за него е средство за привдижване, което осигурява на пътуващите комфорт и най-вече сигурност.

 

Спира на пешеходната пътека, когато я пресича пешеходец. Винаги!

 

Обгръща ме с внимание и ми се радва дори, когато съм сънена, рошава, неглиже, без грим, с домашни дрехи. За него аз съм най-хубавото нещо в живота му.

 

Винаги ме слуша внимателно.

 

Оценява всеки мой жест, всяко мое положително качество и не се дразни излишно от недостатъците ми. Е, как да не му отвърна със същото? А, да не забравя: обожава всичко, което му сготвя!

 

Харесва и предпочита естествено закръгленото ми тяло. Даже ми се кара, ако спомена диета и типичното за всяка жена „Ох, дебела съм!”  Не се превъзнася по кльощави манекенки, певици и т.н.  Не понася силиконови устни и гърди. За него силикона служи за уплътняване на фуги, на прозорци и други от сорта. Не харесва татуировки, пиърсинг и други „издевателства” върху човешкото тяло. Моят човек!

 

Слуша джаз, соул, фънк, обожава песните на Елтън Джон и Майкъл Бубле. Пее невероятно, свири на пиано страхотно.

 

Най-ценните му вещи – книгите.  Често ми подарява книги, защото знае, че и аз обожавам да чета, още от дете. Най-много се радва, ако получи книга като подарък. За него това е истината, там е съкровището, което чака да бъде откривано всеки ден.

 

Допуска ме в неговите „мъжки работи”. Споделя, обсъжда с мен и цени мнението ми. Отдавна е преодолял типично мъжките комплекси (ако изобщо ги е имал някога) и не се страхува да оценява високо жената до себе си, да се вслушва в думите й. Помага ми ежедневно да се боря със своите комплекси и да се възприемам преди всичко като човек.

 

 

Смее се на шегите ми и е щастлив, когато вижда, че очите ми са „весели и блестят”. Обожавам неговите шеги – винаги на място, леки, свежи, без да обиждат никого.

 

Държи на обещанията си и не ми се сърди дълго, ако съм сгрешила.

 

Той не е идеален, но си е мой. Обичам го такъв, какъвто е. Връзката ми с него е най-хубавото нещо, което ми е изпращал Бог.

 



Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



1. анонимен - Радвам се за теб !
17.09.2008 17:49
Четейки ,изживявах с теб тази обич и унисон с човека до теб ! Обичай го ,явно си намерила мъжа ,за който мечтаят много жени ! Поздрави !
цитирай
2. анонимен - sisi
17.09.2008 21:07
interesno... dobre kazano.. az bih dobavila o6te mnogo ne6ta, no te biha se otnasqli li4no za men ..... badi 6tastliva s tozi maj...
цитирай
3. verde - Благодаря ви, момичета! Дано и вие ...
18.09.2008 10:47
Благодаря ви, момичета! Дано и вие сте щастливи! Знам колко трудно е да намериш някой, с когото да се обичате и да се грижите един за друг. И точно, защото е трудно и все по-рядко срещано, е толкова ценно. Заслужава си човек да се бори за любовта си.
Поздрави на всички!
цитирай
4. totenlicht - verde, дето се вика. . има ли брат ...
25.09.2008 11:05
verde, дето се вика.. има ли брат близнак:))))
а сега сериозно - удесно е, че си щастлива, дано продължи мнооооооооого дълго.
цитирай
5. verde - totenlicht,
25.09.2008 17:38
Благодаря ти за пожеланията, надявам се да е дълго!
Дано да ти се "връща" :)))
цитирай
6. анонимен - прекрасно написано
04.10.2008 13:54
и изпълнено с много любов
пожелавам ви много късмет и да се обичате все така силно :-)
цитирай
7. verde - бурканче,
06.10.2008 17:19
пожелавам и на теб любов - много, много, много.....
цитирай
8. abs - таковата....
09.10.2008 22:31
да дадеш някое косъмче за ДНК за клониране?!
;)
прекрасно, позавидях, признавам, не се сдържах... ама таквоата - човешко е, женско е ... ;)
искрено се надявам да се за "до живот" ;) :)
цитирай
9. verde - аbs,
16.10.2008 17:36
това за косъмчето ме сцепи от смях :)))))
Аз...таковата...не го писах да поражда завист, а защото съм щастлива и имах нужда да пиша. Благодаря ти за коментара. Дано да е "до живот". И аз на това се надявам, защото и аз имах неприятни спомени преди да го срещна. То пък кой ли не е имал, но защо да страдаме, като може да се обичаме? Много любов за всички!
цитирай
10. анонимен - ..
11.02.2011 23:43
Какъв късмет . Де да можех и аз да имам такъв приятел. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: verde
Категория: Други
Прочетен: 242647
Постинги: 32
Коментари: 285
Гласове: 585
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930